miercuri, 23 mai 2012

Fratii Cullen.Capitolul 9 :Intreruperea

 Totul era gata. Cercul era desenat in mijlocul sufrageriei familiei Cullen. Pentagrama din interior arata perfect. Lumanarile aprinse iti dadeau senzatia ca te aflii intr-o scena dintr-un film de groaza. Eu m-am asezat pe un colt al pentagramei , Edward pe cel opus iar Renesmee in centru.
 Conform ritualului micuta trebuia sa isi puna o mana pe capul meu iar cealalta mana pe crestetul fratelui meu. Timp de cateva minute ma simteam normal, iar apoi o energie puternica ma cuprinse pe nepregatite. Mi se scurgea prin trup. Vedeam orice amintire a fratelui meu si a mea. Cred ca si el vedea la fel. Parca puteam sa le ating.
 Toti trei eram in transa. Vedeam ce se petrece in jurul meu dar nu ma puteam concetra la absolut nimic inafara de magia care ma cuprinse. Mintea mea era purtata de amitirile mele si ale lui Edward. Acum am inteles de ce aveam nevoie de Renesmee. Ce faceam noi era ca un circuit. Mezina era si "bateria" si "cablul" care ne lega pe mine si pe Edward. Imi placea aceasta senzatie. Atata putere in corpul meu. Pacat ca va durea prea putin pentru a o putea savura pe toata.
 Mare parte din amintiri imi ilustrau copilaria fratelui meu. La un momentdat l-am vazut pe Aro in fata patutului lui Edward. Ce legatura avea Aro? Ce cauta el acolo?
 Sirul intrebarilor mele a fost intrerupt de catre zgomotul facut de fereastra sparta din spatele nostru. Era un nou-nascut. Furios se indrepta cu viteza spre noi. Eram imobilizat, nu ma puteam misca. Inca era in cursul ritualului. "Daca ritualul este intrerupt vor aparea consecinte" acestea au fost cuvintele care mi-au aparut in minte in timp ce il simteam pe musafirul nostru apropiindu-se cu viteza catre noi.
 Vampirul o lovi cu putere pe Renesmee iar apoi pe mine. Impactul lovirii m-a facut sa aterizez pe pianul lui Edward si sa il fac bucati. Am inceput sa ametesc. Tot ce am vazut a fost vampirul care se indrepta spre fratele meu care era in picioare gata de lupta. S-a putut descatusa de vraja. Am inchis ochii si nu am mai vazut nimic.
 Visam... Totul era negru imprejur. Dintr-o data apar niste ferestre ale amintirilor mele. Una dintre ele infatisau prima vanatoare de oameni din Romania. Cand am ucis prima data un romana si i-am baut sangele. Eram un nou-nascut si pofta de sange se agrava pe zi ce trecea. Devea tot mai intensa.
 Amintirea mi-a fost intrerupta de niste voci. " Se va face bine?" "Cum a putut sa adoarma?" "Oare doarme?"
 Am deschis ochii brusc. Familia Cullen a incercuit patul pe care m-a asezat.
 -  Ce s-a intamplat?  intreb eu cu o durere de cap groaznica.
 -  Nu stim! zice Carlisle uitandu-se fix la mine.
 "Si-a revenit" Oare cine vorbeste?
 - Sosotiti ceva?
 - Nu! raspunsera  toti in cor uitandu-se la mine speriati.
 - Am nevoie de o gura de aer!
 - Sigur esti bine? ma intreaba Edward grijuliu
 - Da! Am nevoie de o plimbare scurta!
 "Oare e bine?"
 Era enervant! Auzeam voci!
 Am urcat scarile la mine in camera sa ma linistesc putin. Ce s-a intampla? Cum am adormit? De ce aud voci?
 Un paragraf din cartea deschisa mi-a atras atentia si mi-a raspuns la toate intrebarile mele.
" Daca ritualul este intrerupt unul dintre vampir va experimenta somnul si va prelua puterile celorlati supusi ai ritualului. Acestea pot fi secundare sau permanente. Daca sunt secundare vor disparea la urmatoare luna plina de la facerea ritualului."
 - Perfect! imi zic eu victorios. De acum am sa abuz cat pot de aceste noi puteri!
 Exact de ce aveam nevoie!

Daca va place puteti vizualiza si pagina de Facebook: http://www.facebook.com/NewStoryTwilight?ref=ts

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu