duminică, 27 mai 2012

Fratii Cullen.Capitolul 11: Invitatia

 - Totusi nu imi pot da seama cum ai reusit sa te strecori atat de bine. zice Edward uimit
 - Pai mi-a fost greu, mai ales ca am fost si atacat de catre nou-nascuti.
 - Atacat? De asta te cauta. Nu ai lasat nici vreo urma care sa ii aduca aici nu? ma intreaba fratele meu.
 - M-au gasit aici, deoarece mi-am preschimbat mirosul in varcolac tot timpul cat am fost plecat si l-am dezacticat prea tarziu cand am ajuns acasa. De asta m-au gasit. Ce ati facut cu vampirul care ne-a atacat?
 - L-am ars. zice Jasper mandru de sine.
 - Nu putem sa riscam sa se afle ca esti aici. Chiar daca ai aceste puteri. marturisi Carlisle.
 - Da. Ar mai fi ceva de spus. Am preluat puterile lui Edward. Pot citi si eu gandurile.
 - Cum? Imposibil! striga fratele meu. Ce ai facut?
 - Pai asta e consecinta intreruperii ritualului. Renesmee tu le mai ai?
 - Da, Vladimir. Dar cand am incercat sa iti citesc gandurile m-a apucat o durere ingrozitoare de cap si am renuntat.
 -  Deci de asta... grai Edward. Si sunt permanente?
 - Nu stiu. Vom afla curand.
 - Pai trebuie sa facem ceva rapid cu atacurile din Seattle. vorbi Carlisle.
 - Ei te cauta pe tine. imi spuse fratele meu.
 - Nu va faceti griji. Daca situatia se va agrava si atacurile vor continua eu ma voi predat. Nu mai pot lasa sa fie ucisi sute de oameni nevinovati numai din cauza mea.
 - Totusi e ciudat cum ai putut Volturri sa dea drumul nou-nascutilor asa de incostienti. Cred ca i-ai enervat rau. spuse Carlisle zambind.
 Conversatia a fost intrerupta de doua ciocanituri in usa. Cand Alice se duse sa deschida gasit pe presul din fata usii un plic alb.
 - De la cine e? intreba Edward.
 Alice se uita pe spatele plicului unde scria : "Familia Volturri".
 - E o convocare. marturisi ea.
 " Va invitam maine la ora 5 dimineata la castelul nostru pentru a rezolva criza recenta de care cred ca ati auzit. Toate familiie de vampiri sunt asteptate. Prezenta este oblicatorie.
 Cu respect, Aro"
 - Ce ne facem? intreba Bella.
 - Vom merge altfel am putea da de banuit. zise Edward
 - Dar eu?
 Nu puteam risca sa merg.
 - Vi si tu! imi zis fratele meu.
 Edward era nebun. Cum sa merg si eu?! Voi fi omorat inainte sa pasesc pragul castelului. Cred ca stie ce face. Am incredere in el.

Astept parerile voastre pe pagina de facebook: http://www.facebook.com/NewStoryTwilight

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu